Sarai Pannekoek, Titia van der Stelt, Vera Wisse en Liesbeth Smit - Eet als een atleet

Eet als een atleet

de praktische verdieping voor iedere sporter op elk niveau!

Een boek van Sarai Pannekoek, Titia van der Stelt, Vera Wisse en Liesbeth Smit

We hebben 45 recepten uit dit boek geindexeerd.

Word gratis lid

Welkom op heerlijkzoeken

Wij maken jouw kookboeken, zoals Eet als een atleet, online doorzoekbaar zodat je je favoriete recepten snel weer terugvindt. Lees er meer over op onze homepage of word direct gratis lid en vertel ons welke kookboeken jij thuis hebt staan.

Pasta, eieren, eiwitpoeders, supplementen en shakes. Hoe zit het nu echt met sportvoeding en wat kun je het beste eten om het maximale uit je sportprestaties te halen? - Pasta, eieren, eiwitpoeders, supplementen en shakes. Hoe zit het nu echt met sportvoeding en wat kun je het beste eten om het maximale uit je sportprestaties te halen?

Een goed voedingspatroon is voor elke sporter belangrijk, bijvoorbeeld om maag- en darmklachten tijdens wedstrijden te voorkomen, het goede gewicht te bereiken om optimaal te presteren of in een bepaalde klasse mee te mogen doen. Met de juiste voeding kun je beter presteren, hongerklop voorkomen en sneller herstellen na je training of wedstrijd.

In Eet als een atleet scheiden drie experts de zin van onzin en vertalen zij op toegankelijke wijze de wetenschap naar de praktijk, inclusief heerlijke sportrecepten én handige voorbeelddagmenu’s. Tien personages vormen een uniek onderdeel in dit boek. Volg crossfitter Boaz, hockeyster Jill en vega-zwemster Feline in hoe zij zich op het gebied van voeding voorbereiden op trainingen en wedstrijden.

Eet als een atleet is er voor elk type sporter, of je doel is om fit te blijven of om de top te bereiken. Welke sport je beoefent, hoe vaak je dat precies doet en welke leeftijd je hebt, maakt daarbij niet uit.


Aantekeningen bij dit boek

Er zijn nog geen aantekeningen gemaakt bij dit boek door gebruikers.


Recepten uit Eet als een atleet

Een greep uit de 45 recepten in dit boek die we geïndexeerd hebben:

Een recept uit Sarai Pannekoek, Titia van der Stelt, Vera Wisse en Liesbeth Smit - Eet als een atleet

Recept uit Eet als een atleet:

Trailmix

Ingrediënten:
gedroogde cranberry, kelloggs all-bran choco, pecannoot, pompoenpitten en walnoten

Soort:
sportvoeding
Een recept uit Sarai Pannekoek, Titia van der Stelt, Vera Wisse en Liesbeth Smit - Eet als een atleet

Recept uit Eet als een atleet:

Roerei zonder ei

Ingrediënten:
bosui, champignon, chilipoeder, komijn, kurkuma, olijfolie, rode paprika, tofu, ui en zout

Soort:
vegetarisch / sportvoeding
Een recept uit Sarai Pannekoek, Titia van der Stelt, Vera Wisse en Liesbeth Smit - Eet als een atleet

Snack of tussendoortje uit Eet als een atleet:

Granolamuffins

Ingrediënten:
ei, gebroken lijnzaad, gedroogde cranberry, gemberpoeder, havermout, honing, kaneel, kokosrasp, pecannoten en zout

Soort:
sportvoeding
Een recept uit Sarai Pannekoek, Titia van der Stelt, Vera Wisse en Liesbeth Smit - Eet als een atleet

Avondmaal uit Eet als een atleet:

Bonenschotel

Ingrediënten:
avocado, cayennepeper, chilipoeder, courgette, kidneybonen, knoflook, komijnpoeder, koriander, munt, rode paprika, rode ui, zoete aardappel en zwarte bonen

Soort:
sportvoeding
Een recept uit Sarai Pannekoek, Titia van der Stelt, Vera Wisse en Liesbeth Smit - Eet als een atleet

Recept uit Eet als een atleet:

Couscoussalade

Ingrediënten:
avocado, babyspinazie, broccoli, edamamebonen, kikkererwten, munt, olijfolie, peper, ui en volkorencouscous

Soort:
sportvoeding
Een recept uit Sarai Pannekoek, Titia van der Stelt, Vera Wisse en Liesbeth Smit - Eet als een atleet

Lunch uit Eet als een atleet:

Bulgursalade met kip

Ingrediënten:
bosui, bulgur, citroensap, dadels, gerookte kip, koriander, munt, olijfolie, peultjes, sjalotjes en snoeptomaatjes

Soort:
sportvoeding
Een recept uit Sarai Pannekoek, Titia van der Stelt, Vera Wisse en Liesbeth Smit - Eet als een atleet

Avondmaal uit Eet als een atleet:

Thaise kipcurry

Ingrediënten:
bosui, brocolli, kerriepoeder, ketjap manis, kipfilet, knoflook, kokosmelk, koriander, limoen, olijfolie, rode peper, sperziebonen, tomaat, wortelen en zilvervliesrijst

Soort:
sportvoeding
Een recept uit Sarai Pannekoek, Titia van der Stelt, Vera Wisse en Liesbeth Smit - Eet als een atleet

Recept uit Eet als een atleet:

Sportfalafel

Ingrediënten:
citroen, kikkererwten, knoflook, komijnpoeder, koriander, olijfolie, peterselie, quinoa, rode peper, volkorenmeel en wortels

Soort:
vegetarisch / sportvoeding
Een recept uit Sarai Pannekoek, Titia van der Stelt, Vera Wisse en Liesbeth Smit - Eet als een atleet

Recept uit Eet als een atleet:

Kwarktaart

Ingrediënten:
banaan, blaadjes gelatine, havermout, honing, magere kwark, rood fruit en rozijnen

Soort:
sportvoeding
Een recept uit Sarai Pannekoek, Titia van der Stelt, Vera Wisse en Liesbeth Smit - Eet als een atleet

Ontbijt uit Eet als een atleet:

Sportomelet

Ingrediënten:
ei, olijfolie, peterselie, rode paprika, rode ui, spinazie, tomaat en zilvervliesrijst

Soort:
sportvoeding
Toon alle 45 recepten in dit boek