Food en So Much More

Ik ben Sanne, moeder van 2 kids, een jongen van 6 en een meisje van 3. Ik ben een echte foodlover. In 2013 heb ik mijn studie Voeding & Diëtetiek afgerond en mag ik mijzelf diëtist noemen. Momenteel wijd ik al mijn tijd aan bloggen.

Op deze site laat ik mijn passie zien. Lekker eten, koken, genieten, uitgaan, reizen, kinderen en nog veel meer. Ik vind het leuk om te schrijven en hou van koken en leuke nieuwe recepten verzinnen. Met mijn achtergrond als diëtist hoop ik iedereen leuke recepten en tips over voeding en (nieuwe) producten te geven, soms heel gezond en bewust, soms gewoon heel bewust ongezond.

Recepten

Serveersuggestie Lowkcal Pita Kip

Recept van Food en So Much More:

Lowkcal Pita Kip

Ingrediënten:
grote ui, kipfilet, knoflookpoeder, mespunt kerriepoeder, olijfolie om in te bakken, pitabroodjes, puntpaprika en sriracha

Serveersuggestie Pasta met Gehaktballen

Recept van Food en So Much More:

Pasta met Gehaktballen

Ingrediënten:
blik gepelde tomaten, chilipoeder, ei, gehakt, mosterd, olijfolie om in te bakken, paneermeel, parmezaanse kaas, rode ui, spaghetti, teentjes knoflook, tomatenpuree, verse basilicum, water en zout

Serveersuggestie Kerriesoep

Recept van Food en So Much More:

Kerriesoep

Ingrediënten:
basmatirijst, bloem, bosje bosui, italiaanse kruiden, kerriepoeder, komijnzaad, kookroom light, korianderzaad, kruidenbouillon, masala, sjalot, teentjes knoflook, verse bieslook, vloeibare boter en water

Serveersuggestie Thai Style Garnalen, Noedels & Wokgroente

Recept van Food en So Much More:

Thai Style Garnalen, Noedels & Wokgroente

Ingrediënten:
grote gepelde garnalen, kaffir limoenbladeren optioneel hoeft niet maar is verkrijgbaar bij de toko, koffielepel sambal, limoensap, oestersaus, olijfolie om te bakken, tenen knoflook, vissaus, wokgroenten en woknoedels

Serveersuggestie Club sandwrap

Recept van Food en So Much More:

Club sandwrap

Ingrediënten:
fritesaus, gedroogde saladekruiden, gekookt ei, grote plakken kipfilet, mespunt kerriepoeder, mespunt zout, plakjes ontbijtspek, tomaat en veldsla

Serveersuggestie Nasi Goreng

Recept van Food en So Much More:

Nasi Goreng

Ingrediënten:
basmatirijst, groente, kerriepoeder, ketjap, kipfilet, olijfolie om te bakken en teen knoflook

Serveersuggestie Bananenbrood

Recept van Food en So Much More:

Bananenbrood

Ingrediënten:
bakingsoda verkrijgbaar bij jumbo, bakpoeder, bananen, basterdsuiker, bloem, boter om de bakvorm in te vetten, eieren, kaneel en zonnebloemolie

Serveersuggestie Pompoen tulband

Recept van Food en So Much More:

Pompoen tulband

Ingrediënten:
baking soda, eieren, kaneel, kleurstof, melk, poedersuiker, pompoenblokjes, roomboter, suiker, water en zelfrijzend bakmeel

Serveersuggestie Mexican salsa wrap

Recept van Food en So Much More:

Mexican salsa wrap

Ingrediënten:
blaadjes munt, blik gepelde tomaten, bosuitjes, cherrytomaatjes, gemalen komijn, kipfilet, knoflook, koffielepel suiker, koriander, olijfolie, olijfolie, oregano, paprikapoeder, parmezaanse kaas, peper, rode ui, rucola, salsa verde, uienpoeder en wraps

Serveersuggestie Sangria

Recept van Food en So Much More:

Sangria

Ingrediënten:
citroen, fruit, groene appel, kaneelstokje, perzik, sinaasappel, spa rood en suiker

Serveersuggestie Italiaanse Kalfsstoof

Recept van Food en So Much More:

Italiaanse Kalfsstoof

Ingrediënten:
blik gepelde tomaten gr, bosje bosui, courgette, droge witte wijn, een italiaans groentepakket kan ook ipv de losse groente, gedroogde basilicum, gedroogde peterselie, italiaanse kruiden gedroogd of uit diepvries, kalfslappen, klein tomatenpuree, olijfolie om in te bakken, prei, rode puntpaprika, runder bouillon blok, worteltjes en zout en peper

Toon alle recepten